Tisdag rengn fortfarande sommar så jag inte missat det tror jag...

Nu så har vi varit i stugan och kom hem i söndags.
De visade sig vara en intresant å trevlig resa om man räknar bort värk och huppi guppi vägen.
Jag förstår inte dom som lagar vägen jag tycker dom river upp den mer än lagar men jag ska inte gnälla för det är inte jag som kör bilen och det är nog tur det.......
Annars hade det nog blivit ännu mera trasiga vägar och bilar i sverige ha ha ha.
Så det finns nog ganska många orsaker till att jag inte har eller ska ta kör kort ska jag göra en lissta på den... ok
1 jag är liv rädd att kära saker som går snabbare än 10km/h
2 svårt att hålla koncentration(som jag antar behövs)
3 Jag har dålig syn som inte glasögon kan hjälpa så bra.
4 Det finns massa andra saker ochså men dom är för löjliga för att skriva ner ha ha.

Men Iallafall så kom vi hem hela, eller så hela jag å V kan vara.
Vi var på små äventyr när vi var i stugan, vi var till kalic och handlade på fredagen( när jag äntligen fått pengar)
Sen på lördag var vi till överkalix på marknaden å då fick vi se mr b har lyckats skaffa sig en tjej,
Hon är snäll men vi kan inte prata så bra för hon kan bara rysska å finska.
Men hon verkar snäll så hoppas det går bra för henne och mr B.
Tänk vad kärlek kan göra med folk.
Ta mr B som exempel han har varit grinig å as jobbig senaste tiden å surig å ohövlig.
Men nu när hans sötnos är med honom så blir luften kring honom mycket mycket lttare att andas.

Man känner sig ensam när man ser sådant men man blir glad också.
Men tyvär så är jag så cynisk så jag tänker hoppas dom tar vara på det för snart är det slut eller på upphällning.
Ibland önskar jag att jag kunde vara mer posstiv jag försökete med det men jag trivdes inte med det.

Kollade in mr T´s nya lya i dag. Den var inte helt fel men tyvär 3 tr upp suck stånk å ännu mera stånk så jag lär inte hällsa på honom så mycket.

JAg har tagit en oxynorm så  jag känner mig ganska off jusst nu ogg ush..
Det var något mer jag skulle skriva om men jag minns inte vad det var för något men jag kommer väll i håg det så småningom.

Men i dag var vi i centrum trots piss vädret å kallt som f..... typ vinter igen.
JAg var på banken och stoppade in räknings pengar ugg.
Sen var vi och handlade eller mr T handlade jag äger inge pengar.
Det var små kul det kändes nässtan som att det var jag som skulle handla nya saker till min borg.
Sen när vi handlat hämtade vi nyckeln å tittade in med grejerna.

Sen på torget så lekte Eitre turist polis morrade lite här å där åt en gubbe.Men jag får nog hålla med taxen där han var lite skumm. eller stavas det skum.
Sen när jag var på väg in på kicks så träffade vi en taxägare som hade en han tax lång hårig dvärg den var 11 år berättade hon.
Hon trodde Eitre var en puppis......
Men nu ska jag vila mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0