Eitre telefon kamera och postorder

Visste ni att nu kan hundar  också handla på post order.....ler
Men tyvär med mina pengar ha ha ha
Jag å avegge brukar handla från en jätte bra hemsida på nätet, dom har billiga saker men tyvär så är frakten ganska saftig så därför beställer vi tillsamans 2 gånger per år, Nå nu ar dom 2 gångerna gått å de lär bli fler har jag en känsla av. Första gången så bestälde jag olika godisar för att se vad Eitre gillar å fr visade sig att godis från Doggy var inget vidare. Men så köpte jag älg chips och det tyckte han om. Den första biten var han inte så kär i men den andra biten han fick försvann i ett naffs.
Jag hittade också en vääldigt fin söng till honom å den blev bra sen när han sov med tratt pga sina tassar.
Den var inte så dyt runt 200kr
                                             
Den är ganska varm också, jag tyckte det var så kul att den hade en liten kudde också. Så nu ska jag försöka hitta sånt tyg å be vegge sy ett täckte till vintern så kanske han inte ligger å bli sparkad av mig i sömnen.
Å sen beställde jag godis som sagt å tugg knutar både 10 cm å 15cm men eitretyckte bäst om dom större fråga mig inte varför, så med andra ord stora knutar till små hundar. Det kanske är som mamma brukar säga om Eitre " Han är ingen vanlig tax han är en pitt bull under cover".
Andra gången jag beställde nu för nån vecka sen så hittade jag de där täcket med tomte luva som de står mery christmas på synd att det inte går att få bort det så man kunde använde den oftare och året om.
Jag har tagit lite bilder när han har på sig täcket vi var ju som sagt tvungna att prova, först tyckte han inte om den men sen så kröp han i hop i den å såg p mysig ut.
                                              
Här är en av bilderna jag tog med telefonen. Han skulle bli världen supermodell Tyra Banks se upp för eitre the tax Singh.......

                                             
Jag ser inte så glad ut just nu så jag kan den looken också, men jag är förbannat söt annat kanman inte säga å det får jag leva med.

 Jag hittade lite andra bilder på kameran som jag tänkte visa. Men jag måste varna för känsliga tittare he he

Den här tog i sundsvall när jag Maria och heidi var och år på en "amerikansk" resturang, å jag säger då det om deras hamburgare är lika stora som dom var här på resturangen så är det inte så konstigt att många ser ut som dom gör. Men gissa vad dom sålde inte coca cola, vad dricker man inte det i usa eller är deras cola för dålig för att säljas i sverige????

Min bror tog den här bilden med min telefon i köket, den är ganska mörk....

Eitre ligger och låtsas sova å sträcker ut sig, han har ännu inte komit på att det finns en kamera i den också.

Så här såg det ut i mitt sov rum i går.

En ganska dålig bild på mig osminkad å all min härliga acne visar sin stolthet. Ja jag vet jag behöver klippa mig

Heidis katt Bob sitter å tittar på alla fåglar han inte kan jaga geom rutan.

Eitre och Deci sitter å tittar ut från bilen dom är som sagt lika som bär.

En dålig bild men här är jag med min älskling.
Eitre ligger å myser med vårat täcke med taxar på....

Den här bilden får avsluta visnings stunden.
Tack för att ni kollade å älskar er alla djur.....
kram å wofffffffffffffffffffff


Kommentarer
Postat av: Vegge

Fina bilder! Men varför ser ditt sängbord så himla städat ut? Lite missvisande... eller hur? haha Älskar dig!

2009-09-16 @ 22:50:51
URL: http://levaflock.blogg.se/
Postat av: Emma

Han är ju för tjusig Eitre :)

2009-09-20 @ 00:03:19
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-20 @ 00:29:48
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0