vart är du???

Nu är det mitt paket från nelly.com som jag undrar vart i h vete är det nån stans....
I snart 7 år har jag undrat vartfan är min pojkvän senare blivande man. är nån stans....

Jag har länge undrat hur tex mommo och moffa klarat sig dom verkar veta vart den andra är hur fan gjör man???
Mommo har ett tps om moffa är borta och hon vill att han ska komma hem då sätter hon på en kanna kaffe.
Men hur gör man då om en man inte dricker kaffe då va va va??? har nån nå svar på det???

Men när man är i ett förhållande eller för all det singel som föresten är underbart så brukar man säga nå i allafal jag brukar säga att vart är den där så kallade killen när man behöver honom å hur många gånger har man inte sagt vart i hellskotta är den där så kallade mannen när man behöver honom......

Man behöver någon alltid könns det som i bland men bara när man behöver hjälp sen kan dom dra igen.....
kan skulle ha en man kan ringa till när man behöver hjälp med något då behöver man inte tänka vart är den där människan när man behöver honom/henne.

Jag är lite irriterad över att jag fick paket avin i dag å så fans inte paketet på posten det är taaaaskit tycker jag. Jag ville ju pröva mina underbara kläningar juuuh det är dom 2 jag väntar på alltså kläningarna jag tror inte tjejerna får plats i paketet men vad vet ju aldrig men å andra sidan vad ska jag med dom till???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0