Valp sjuk å början på annat jävulskap

Valp sjukan har slagit sina klor i mig jag vill ha en valp nyss nyss nyss....
Det blir ju as bra när dom andra vovvarna flyttar så får Eitre nån att ta hand om å jävlas med medans jag får en till ögon sten....Eftersom Eitre är röd så vill jag ha en svart valp. Inte den bässta bilden på min ögonsten men jag kan infoga en bättre bild senare..... Men han behöver en kompis å så stillar det min å vegges valp hunger.
Men då var ju problemet att jag har inte pengar till det jag behöver typ 7000ktr så om någon vill göra en god gärning så ge mig peengar ha ha ha.
Men det är gratis att drömma eller sist jag kollade upp det så var sist jag kollade upp de

Men nu till all anna jävulskap!!
I dag började min halls dumma sig så nu har jag as ont i hallsen å ont i bollen......Å de var inge kul att gå på coop i dag ush de var jobbigt så det blev att vila en hel del men inte för att vara taskig (ok då lite elak) vegge var också halv dålig så det kändes bättre då efter som jag inte var ensam om att må dåligt...... jävligt men sant
Det var typ den jävulskapen jag tänkte på barainte jag å vegge blir dålig samtidigt vi får ringa Tinku å be honom komma hem å avbryta sin marknads turne å komme hem å hjälpa till......... Ush jag är så trött å min underbara höft som inte existerar gör ont jag vet det låter flumigt men de är sant så nu ska jag å vila eller nått åt de hållet så jag kan krypa till köket å laga mat sen ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0