Tisdag ungefär lika tråkig som måndag

Hej hej och hej igen...
Jag är vaken nu.. men jag är inte helt säker att jag är det.

Vilken jävla kuta på toa natt. Man dricker en droppe vatten eller festis å så är de att kuta igen...
Jag var så trött vid 12 tiden men nejdå då började benen göra ont.....
Så jag låg å vred å vände och fortsatte läsa till Eitres förtrett för då vad boken i vägen och han kunde inte sova vart han ville typ över min halls eller ansikte som han gjorde när han var valp och det gick.
Sover han över min halls nu så lär jag inte andas så länge till, nu när gubben vuxit till sig.

Efter jag varit på toa eller skulle jag gå på toa hmm minns inte...
jag skulle på toa så hörde jag någon öppna tv rumms dörren å sen prassel. Sen öppnades å stängdes ytterdörren.... Alla som känner mig vet att jag blev lite förvirrad. Sen hörde jag grejs ute på gården.....
Då var de nå pucko som var och hämtade sin bil i garaget mitt i natten.
Men jag var på toa sen gick jag å la mig fick ont igen jag blev så aaaaaaaarg.
Hopplöst att somna om så jag forsatte läsa men jag visste om jag gjorde skulle boken ta slut så jag hämtade jordgubbar å grädde å smaskade på.
Varför smakar mat så gott i sängen. Men jag fick inte ha min grädde i fred taxen vill inte att jag ska gå upp i vikt så han hjälpte mig att äta upp grädden hahaha.

Jusst när jag var på väg att somna hörde jag skrammel i köket och eitre ville undersköka vem de var eller om diskmaskinen fått eget liv( om den fått det tycker jag att den kan ta hand om disken helt och hållet)
Vu gick upp å det var mr T som stog å gjorde en macka och drackmjölk med socker i fråga mig inte varför han gör det med det gjorde han.
Om man har stor fantasi typ som jag hade man kunnat skriva en bok om nattens händelser........
Jag lyckades somna alldeles försent som vanligt..

Kvälls procedurer.
Gå ut med vovvarna runt 22 tiden.
Ge dom kvälls mat.
Byta om till sov kläder.
Tvätta ansiktet med clinuqes antibluch serie.
Hämta väskan och boken och försöka att inte glömma mobilen.... händer alldelses för ofta.
Gå till köket öppna dörren till somrummet för eitre hämta cola och destis och hopp i säng .
Kolla 2 viktiga serier ncis och law and order.
Fylla i ekonomi boken.
Läsa
medecin
sooooooooooooooooooooooooova.....

Jag tror NCIS är en av dom viktigaste seriena i mitt liv..... i loooooove it du kan läsa om den på min nya blogg tvoch musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0