Ska på äventyr

Jaaaaaa nu ska jag få åka på äventyr äntligen måsste jag säga.........
Jag å vegge å hela konkaringen ska till hennes stuga.....
Som tur är fins det 2 sov rum så vi kan låsa in mrEitre i ena rumet så blir det fri å fröjd.
Det ska bli kul att komma från stan....Undra vad puckot som grundade kiruna tänkte ingen som vet å ingen som kommer få veta för vad jag vet så är han sten dööööööö....
Ne just ja det är han inte för hans ande lever vidare å spökar på hjalmar lundboms gården sist jag kollade efter å det var vääääääldigt många år sedan.......

Det ska bli kul att komma till stugan(som enligt mig är ett sommar hus) Eitre är rädd för Alma(hästen) så vi ska försöka träna honom lite om inte annat får vi väll slänga upp honom på häst ryggen ha ha ha om jag gör de ska jag lova att försöka ta en bild på det....... Men kameran ska med hur som helst kankse vi får chansen att ta lite sommar bilder som man kan titta på senare å längta tillbaka...... jag lär nog berätta hur det gått.....

Sen om våran indier forfarande älskar oss det vill säga mig och vegge nå henne älskar han mig mpste han älska han har inget annat val..... om han ger oss pengar kanske vi tar en tripp till umeå men vi får se hur det går med det för de vet man inte......Men hur kul blir det jag tycker han kan ge oss shopping pengar..... enligt vanligt folk så säger dom att man ska suga ut pengar ur mannen innan man skiljer sig..... Varför vet jag inte men dom säger de.... Jag älskar min vän så de ska jag inte göra men de skulle inte sitta fel med lite pengar just nu......
Jag har försökt starta in en insamling till mig å en blivande valp i min ägo men de går inge vidare med det.....lol
Men men jag kankse borde packa min grejor å saker så vi kommer i väg....
Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0