Rengn jordgubbar och min kåta hund

Jaha nu så var vi i vegges sommar stuga(hus den har 2 våningar) i går kom vi hit til huset..Vovvarna var duktiga i bilen förutom när itre fick fnatt å juckade på kias ben men när bilen skakde efter vägen så gav han upp han tappade väll balansen antar jag eller så var han bara trött.....
Vi till och med höll oss på vägen eller rättare vegge såg till att vi höll oss på vägen det var hon som körde för om de varit jag så hade vi inte ens komit ut från parkeringen innan bilen blivit krashad(det är nog dörför jag inte har körtkort) jag håller mig till permobiler å vissa dagar borde jag inte ens köra den men det är en annan historia......
Men när vi kommit fram å slåpte ut huliganerna så fick dom verklig tupp juck å deras låga iq försvann hel å hållet dom bara kutade omkring som galna jag vet inte vad....
Eitre sprang allt han förmådde  och försökte hålla sama fart som dom stora hundarna de gick inte så bra så han sprang skrikandes efter dom.......
Vi tände eld i öppna spisen och fikade innan vi skulle sova det var as mysigt om de varit varmare inne kändes som att sitta i en iglo....

Sen var det lägg dags å eftersom Eitre är kåt som fan å Kia löper så sov vi i oilka rum men som att det hjälpte....
Jag försökte sova eitre satt å skakade å gnällde som ett jävla bil alarm han väckte nog några döda dom vände sig i sina gravar iallafall det är jag ganska så säker på.
Försök sova i samma rum som en kåt tax lyckas du somna så gör du det jävligt bra du borde få medalj för tålamod eller något.....JAg har nämligen ingen längre stubin så det gick som det gick jag tror jag stryte honom i mina tankar 2 gånger i miuten... men jag lyckades somna till slut och vegge blev inte så störd så de var lungt.
Sen blev det hel skumt jag drömde men samtidigt hörde jag Eitres gnäll å skrik så jag visste inte om jag sov eller var vaken så jag blev hel förvirrad...

I dag rengnade det så vi kunde inte göra så mycket så vi åkte till Kalix vi behövde handla mat...
Vegge var så snäll så jag fick en guidad tur där jag fick se kyrkan apoteket å en kalix fjortis å hemköp...
Å faktiskt den här gången handlade vi faktiskt riktig mat å inte bara sncks å cola ok ok ok vi köpte chips också men bara för att det var rabatt på chips... ja ja detvar inte hela saningen vi var sugna på chips men vi köpte 2 påsar för att det var rabatt pris så vi hade råd sen köpte vi jordgubbar å annat smaskens.....
När vi kom tillbaka så åt vi midag i det andra huset strips och grillad kyckling det var jätte gott vovvarna höll med, men de gör dom om nässtan all mat.
Så nu har vi ätit kvälls fika det vill säga jordgubbar å grädde å kollar minnes stunden för Maickel jacksson... så nu är han sten dö trist för familjen hans men sant....
Nä nu har vegge lagt sig så de är nog dags för mig coh min lilla sötnos att göra detsamma å försöka att somna i godan ro utan gnäll å andra fanstyg
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0