Hemma igen puhhh stånk å stön

Jaha så är man hemma igen pusst stånk stön jag vill åka iväg igen......
När vi paserade kiruna gränsen så kände jag ush vänd bilen jag vill inte tillbaka dit.....
På skylten välkommen till kiruna borde det stå välkommen till helvettet där det är piss tråkigt att bo
Norrmänn får endast pasera.

Men det var en trevlig resa hemm den gick bra lite bumpig men sånt får man räkna med när man kommer från urskogen å ska åka till en annan urskog.

När vi kom hem luktade det pyton i köket  eftersom vi lämnade odiskade grytor med vatten i när vi utrymmde lägenheten vi hade ju inte tänkt vara borta så länge som vi bar.... Men men Vegge var snäll å städade up i köket så jag kunde laga mat åt oss var hungrig som ett sykoo.
Vi var inte dom ända som var hungriga som sykoon vovvisarna också dom sög i sig maten till coh mes Deci slukade maten å de är inte ofta det händer men det är så kul att se.....

Nu ligger Eitre redan och sover bakom min rygg jag borde dra mig till sov rummet jag är trött å har ont men jag är för trött å har för ont får att dra mig dit.... I bland önskar jag att jag hade en lyft i taket så jag bara behövde stoppa på mig en sele å trycka på en knapp.

Jag kan inte sluta tänka på späcklis valpen från parkeringen i lule....
Jag vill haaaaaaaaaaaaa den där iden om att skaffa en fond för att få i hop pengar till en valp.
Jag har redan en som vill ge mig pengar så nu behöver jag flera hahaha
hjälp miggggggg...lol

ne nu ska jag gå å drömma om valpar hoppas jag ochabsolut inte min senaste pojkvän...
natt fnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0