En gattig och hopplös fredag...

Jaha så är sommaren över. Nå det verkar som det enligt vädret, verkar som att solen gått ide.
Snart är mr Singh klar med marknaderna och när dom är slut då är sommaren slut.
Slut är ett ganska intresant ord med tanke på vad det betyder.  Men jag orkar inte tänka mer på det ordet.

Men iallafall jag är ut tråkad och inget händer jag ska igentligen inte gnälla för jag gör ju inget för att få något att hända speciellt nu när allt är så snurrigt hemma.
Mr Singh Har sin nya lägenhet det har jag säkert berättat...tror jag.
Men så länge mr B stannar så sover han här och i september flyttar V ut å vovvarna.
Men det känns inte som att det händer tillräckligt men jag vet inte.

Jo föresten i onsdags träffade jag en gammal kompis som var här i kriuna å spelade  på mommas:
Dave stuart är en underbart duktig trubadur från scottland:
Han bor i sthlm och jag träffade honom på tv huset där när jag var med i programmet Dooren 21:30.
Doreen brukade höra honom på väg hem från jobbet och bad honom vara med i hennes program och det var samma avsnitt där jag skulle vara med. Sen fick jag höra att han skulle komma hit till så jag var och hällsade på honom och an mindes mig. Sen träffade jag honom nu nässtan ett år senare på stan. det var jätte kul skulle behöva kontakta honom för en cd men jag orkar inte,

Jag såg nu en väldigt ful sak på en tv en förlängd ill rosa limo.
Tragiskt!!!!!!
Jag skulle behöva fortsätta skriva på min bok blogg kolla in den föresten jag har ju inte kommit så långt där men iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0