Bilder och en tråkig söndag

Det är söndag den tråkigadste dagen i veckan........
Den så kallade vilo dagen  å det är de ju i för sig för dom som är bakis eller förfarnse fulla eller alkisar för vad jag vet så är systemet inte öppet på söndagarna.
Men  för oss alla andra(troligtvis inte så många däe jag bor) som inte är bakis eller fulla eller alkisar vad fan ska vi göra???? men om det nu är en vilodag varför är det inget bra på tv då  det är ju bara extremt dåliga filmer repriser och reklam.
Igentligen borde man döpa om söndagen till gnäll sagen... Skulle dey inte vara bra att ha en dag i veckan man får gnälla hur mycket man vill å ingen kan säga åt  en att hålla käften så dom får sitta å  gnälla med dig......
På söndagar fins det as mycket att gnälla över tex i morgon är det måndag då mste jag på jobbet.
I morgon är det måndag alla går till jobbet förutom jag vad ska jag göra då???
Varför fins det inget att göra på söndagar man kan inte ens vara ute pga vädret är craap.
Det fins inget bra på tv även fast det är en vilo dag...... sen fisn det en massa annat gnäll att gnälla om......

Så nu har åtminstone jag fått gnälla av mig lite.....
Jag å vegge gjorde konstvärk i dag men hjälp av 4 vovvisar..... jag började själv men att få alla 4 på plats var lite svårt så vegge kom å hjälpte mig med det..... det blev många bilder och vi fick några bra bilder på dom små å stora liven....
Det är ganska skoj med vovvarna jusst nu så är det hat kärlek på g......Med tanke på att en av tjejerna löpar å dom andra 2 är på g. SÅ min lilla hane kommer snart bli knckt å knäpp(are) som det var förra gången så fick jag inte sova för Eitre min han vovve ville ut till tjejerna jag tror vegge berättat om det på hennes blogg(levaflock)......
Där har vi sötnosarna med alla sina underbara personligeter eller heter det hunligheter???? jag tror jag ska börja kalla det hundligheter det låter mera hundigt.....
Jag vet jag har mitt egna lilla ord föråd men det är en del av min så kallade charm jag tror jag har....
Men hmm jag borde göra nått fast det är så kallad vilodag som nu är omdöp till tråkighets dag......
see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0