Nu är jag Tillbaka

Jag har varit bortrest ett tag och sedan när jag kom hem har det varit fullt upp.
Inte förra lördagen utan lördagen innan så åkte vi till Morjärv För att vara häst vakt till Alma.

Medan vi var där så blev Eitres tassar värre pga klåda så när vetrinären kom å raspade Almas tänder så tittade hon på eitres tassar.... Eitre hade hot spoots  pluss ett sår brevid enda trampdynan på bakre tassen.
Så hon skrev ut en salva och zink tillskott..... Så han har badat tass med grön såpa sen trokade vi tort å sen på med salva å täcka tassarna så han inte slickar i sig salvan.

Sen på Tisdag förra veckan åkte vi in till happaranda. Vi var på ikea och mr singh köpte möbler. Sen åt jag en av dom godaste burgarna jag någonsin ätit det var en ost burgare med smölt ost och hanburge ost...... mycke smarigt så ska ni äta på max nån gång prova den..........yummi yummi. Sen var vi på apoteket där och hämtade eitres salva.

Onsdag så åkte vi till Luleå. Vi hämtade ut eitres zink tillskott å strosade runt vi var på clasohlson å lite andra ställen.... De var väldigt mysiga men stresiga dagar.......

Jag har haft så mycke å tänka på de senaste dagarna så jag har inte orkat skriva. Känslomässigt har de varit kaos deprision å ångest blandat med sömlösa nätte med extrem värk är inge bra recept så ge fan i att prova de..... Iallafall om ni har folk omkring er.

Nu så bor man ensam igen. Det var länge sedan så jag måsste lära om mig..
Det är mycket att lära om sig nu.
Men jag är inte ensam som tur är jag har folk att ringa till om de blir problem eller nått.

En av mina kompisar sa att ja men nu när du bor esam så kanske du äntligen ger dig ut och träffar killar igen.
Men de kan jag informera er om att så lär de inte blir. Jag minns inte hur man flörtar nå mer jag har glömt bort, å sen vad gör man med killen efter man fått honom på kroken , nå inte vet jag jag minns inte...

Var till vetrinären i dag... Min älskade fluff tax är på bättrings väg jiiiiiiiiiiiippi. Men om jag ska vara emo å egeo så vill jag inte han ska bli frisk för han gosar mer när han är trött eller sjuk.....ler

Men nu så ska Ncis börja så jag skriver mer i kväll eller i morgon, ska fundera vart mina tankar börjar å slutar om nu tankar någonsin slutar att irritera mig, och folk säger att det är bra att tänka buuuuuuuuuuuuuuuuslit.......
       tass å svejs

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nu får du väl för fan skärpa dig! Det är meningen att man ska skriva lite oftare på sin blogg än en gång i månaden... Jag vet... datorproblem. Men ändå! Jag har ju aldrig nått nytt att läsa!

2009-09-08 @ 23:55:27
URL: http://levaflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0