Konstiga saker förhållande å inköp utan pengar.....

ISatt i dag på nätet å kollade en sida som heter bulten.se, eller nå sånt.
Hittade t shirtar med roliga texter, mjuff skulle behöva några av dem.......

Nu märkte jag när Eitre slickade på min sock att jag har glömt att lägga om mitt sår efter dushen i går kväll så jag har varit upp och knallat omkring med endast en socka över över såret.......smart camilla mycket smart.... Nå nå de är inte första gången å infektion har jag nog redan tror jag.. Jag har så mycke å skriva och har ännu mera funderingar å gnäll....

Dagen isue är att jag behöver börja köpa höst å vinterkläder. Jag har till och med gjort en lissta över vad jag behöver, men än så länge är den i skallen. Men då har vi ett litet problem det är hur i helvette jag ska få pengar till det.
Men då kom jag på att jag har ju konto på H&M och Halens.... Men de är vissa saker som mössa å handskar som jag kan ha när jag köp permo som jag inte kan köpa online. Men de ordnar sig nog jag får se till att fixa det på något vis.

Enligt den senaste kuratonn jag var till så kallade hon mig Mans hatare.
Jag har tänkt på det där. Och nej jag är ingen mans hatare, nå ingen extrem iallafall.
Bara för att jag har åsikter om saker och ting å ha råkar dras till idioter väldigt ofta.
Men nog om det.

Håller på att läsa en bok om 3 killar och en är en extrem mansgris så jag ska nog vara försiktig med mina åsikter om sånt nät det gäller den boken.

Men ush vad trött jag blev men en bra sak hände i helgen å i går jag fick kläder av Mr aingh från torget jag blev as glad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0