över rumplad, funderingar å en ängel hund

ja i dag sitter jag inte å skriver jag ligger ner å små gnäller pga en förkylning som blossade upp som en finurlig bomb. Det sa KABOFF å så vart jag förkyld, Jag hoppas jag fick förkylning alla vegge. Hennes stört dök å sen blev hon snabt bättre. Med tanke på min leder så vill jag inte bli dålig för de blir så svårt att gå ut med min älskade tax flax.

Min älskade ligger här med mig i soffan i hop rullad å sover, eller låtsas sova jag vet inte.
Han har varit så lungn å underbar i dag, När han ville leka så kom han å lekte i min famn med sin boll å sin tuggis(tigg knut). Vi tog oss så långt som till konsumi dag tack vare permo Så vi handlade
4 cola burkar (för smart bollar hade inga 6 pack eller 10 pack)
2 Singoalla paket jordgubbs smak ( extra pris 2 för 26kr)
1 Paker choklad fingrar
1 stor packe med näsdukar (10små paket i ett paket)

Jag borde inte köpt cola men de är så underbart gott med kolsyra som river i hallsen, mycke bättre än or.....
Men jag lyckades få i mig en Billy´s peparoni å jag kände lite smak yummi det tyckte Eitre också.
Nu hittade jag hans tuggis men han bara blängde på mig. Han vill ut men det är inte dags än å han behöver inte gå ut men han har tråkigt så då använder han bläng taktiken tills jag ger upp å leker eller går ut....

Jag har inge feber vad jag vet men ont i kroppen som fan. Men jag hade lite jag ligger på 37,7 och vanligtvis så ligger jag på 35. Men men jag har inte så pass feberså de kan vara män inluensan.
Ja ja förlåt då svin influensan.  Nu börjar de bli dags att ånga upp sig så maan tar sig ner till permo så jag kan gå ut å frysa ihjäl. Det hagel rengnade i dag å blåser kallt som fan. Det är lättare att andas ute men då fryser man ihjäl på kuppen. Varför valde mina förfäder att bo här uppe dom kan ju inte ha varit riktigt riktiga.
Jag snusar som en riktig slusk nu för att jag föredrar tobaks smak framför förkylnings smak.

Om jag nyser nu tror ni min näsa flyger i väg då eller går sönder??Men ouff.
Ne nu ska jag ut med flax flax å flaxa bort. Ni ser ju om jag överlevt.
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0