Ligger och längtar och saknar

Hej alla människor å djur å spöken å alla andra.

Förlåt att jag inte skrivit på länge men mitt skriv sug har varit ut suddat av en massa andra saker.
Min dator håller på att lägga av så jag kan inte alltid komma in på internet eller nått annat för den delen, sen har jag å taxen blivit ensamboende igen så det gäller sig att vänja sig vid det igen, Det var ett långt underbart tag sen sist, Pluss att det har varit mycket känslor å stress som slitit å rivit i mig.
men de jobbigare av allt har varit min satans värk som vägrar lungna ner sig ett tag för att jag ska få andas å när jag har ont non stop så äter jag som en jag inte vet vad å det är inge nyttiga saker.

Nu har T å V å vovvarna flyttat ut, så nu är det jag och Eitre mot världen. De gårbättre nu när det gått ett tag och jag vet att jag är välkommen å älskad av Vegge å mr Singh.
Så det har inte stressat mig så mycket som jag trode det skulle göra,hmm jag tror jag håller på att växa upp i 26 års ålder,hemska tanke...ler Men då blev det andra problem i stället.

Räkningar å räkningar jag vet att ni älskar mina pengar men det gör jag med å vill behålla dom.....
Den här månade blir de knapert jag få ge fan i att äta så klarar jag mig,huvudsaken Eitre får mat.
Ne men det har fixat sig tror jag pluss att tänker jag på det för mycket då blir det ångest och stress å det går inge bra varken med min menatla bit eller Vittangisjukan biten. Stress säter sig på nerverna å när man har knapt fungerande nerver så är det ingen bra soppa. Nu har jag kunnat koppla bort huvudet så jag har fått sova nån natt då inte kroppen skrikit på mig. Men när jag får värk så är jag ständigt torr i munnen å då dricker jag massa saft(jag är så läss på saft) å cola min vän i kampen mot värk... ha ha ha ha

Det största å mest tragiska stress moment jag har nu är min dator som håller på att ge upp. Det började med att den var seg som fan vi provade med system återstälning men det funkade inte. De visade sig att jag hade runt 47 trojaner i den. Så då tänkte jag å pappa att ja men om vi fixar anti virus så borde det ordna sig men inte.....
Då var det ett annat virus program som blockade mitt nya Norton, Så när jag fick bort det blockerande programet så blev det system fel å error å annat tjafs. så i bland funkar den oftast inte.
Det blir så ensamt  utan msn å facebook å så klart min älskade blogg, Jag lovar jag ska skriva så ofta jag kan.

I morse blev jag väckt av en ringande telefon ouff gruff osv ( hade inte sovit så bra)
det var min älskade låtsas lilla syster Sofie som ringde.
Hon ville komma förbi så jag masade mig upp ur sängen å satte mig å väntade å väntade mig, det kändes som en evighet innan hon kom. Jag vet inte vem som blev gladast av att hon kom jag eller tax flax.
Vi satt å pratade å dummade när hennes jobbar kompis som ringde om propparna på jobbet å sen ringde hon igen å igen. Det slutade med att vi gick ner å kollade vad som stog på.De slutade med att dom fick ringa runt till folk för chefen är i Thailand..... Men dom var tvungen att stänga grillen på grund av att hela stället la av bit för bit.
Men det var så underbart att ha henne här och nu vet jag att hon nte bor så långt bort från mig.

Men lite sorligt var det att planen att åka till vegge å göra tårta blev instäld eftersom hon är sjuk.
Men vi får ta det en annan gång men nu kan hon iallfall kolla tv. Nu så vegge har jag skrivit här på bloggen om du läser de här så krya på dig Ring om det är något du med mr singh, älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0