Drämmer lyckan i skallen å tjorvar å önskar vidare.....

Hej allihopen för att ni läser min lilla blogg. Ärligt talat så trodde jag inte att nån läste den, jag haen underbär lääsare som jag känner till om Vegge min älskade.älskar dig för alltid.
I dag när jag kollade in min egna lilla skrymse på blogg sidan så hade jag fått en komentar, eller rättare sagt Eitre hade fått en komplimang skickad till sig så vi tackar Emma jätte mycke för den å tack för att du tittade in till oss.

Jag vet jag vet jag är en as seg bloggare, å jag skyller på datorn halvt om halvt jag vågar inte skriva så ofta för mitt internet slutar funka mitt i allt å då tar det evigheter innan den stängt programet å startat om det. I dag hände 2 gånger å jag trodde datorn skulle krasha båda gångerna.

I morsse fick jag en shock eller ok kl 11 i dag( ja de var morgon för mig) så ringde pappa å frågade hur de gick med datorn å när jag halvt sovandes berättade om hur de gick så sa han till mig att ringa diggit på måndag
Så de ska jag gör om jag nu kommer i håg det.

Var till Föräkrings kassan i fredags igen, Dde har gått så pass långt såd om frågar inte om mitt person nummer nå mer.  Men jag fick goda nyheter den här gången för en gång skull. Jag har äntligen fått hyres tillägg.Hur stavad det jag är en aning tveksam där men ni vet vad jag menar hoppas jag.
Så nu kan jag sova lite bättre å sen när datorn är fixad så kan jag sova helt å hållet å ja med lite värktabletter..ler.

Ni som läst levaflocl.blogg.se ta allvarligt på det hon skrev om tradolanen. Jag kom å tänka på de i fredags när jag var på brända fiket å träffade en gammal polare wannabe till min mor ( med andra ord bad news) ne nu var jag taskig förlåt, men iallafall så jag stannade upp å pratade med honom å han frågade om mina ben min medecinering å sen kom en ganska ovanlig fråga från en"frisk" person. Han frågade om jag var beroende, och jag svarade att självklart är jag ju det med tanke på hur långde jag ätit värk tabletter, Nu mins jag inte hur många år det är jag har tappat räkningen. Men nu är de som de är.

Jag provade nyss ta ett fotot på tax flax men han har kommit på även mobilen har en kamera tusan också.
 Mne jag har kolla igenom  nu så jag tänkte stoppa upp några här

Stör mig inte jag sover eller låtsas i allafall eg araganerad bild, han ligger så i bland

 


Eitres sysslesätning när jag ligger å läser det är att genom borra boken med blicken.


Den här blicken får man om man pratar när han vill sova... dålig bild jag vet men ett gulligt objekt

Nu måsste jag spara lite bilder till senare å om ni inte läser min blogg så finns vissa av bilderna på favebook också. ses där eller här hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0