Tisdag å NCIS kväll

Hel allihopen

Ligger i soffan å stirrarpå tv, de är ju den heliga Ncis kvällen..... Först Ncis vanliga serien å Ziva är äntligen tillbaka i Gibbs grupp jag är så glad över det å ziva å tony har snackat ut.

Sen efter det så är det den nya serien NCIS LA.
Jag vet inte vadjag ska säga om den, den är inte lika bra som den första serien, men jag har hittat en kvinna som är min stora idol eller ja jag tänker då inte lyssna på se bastian bach när jag blir gammal men jag ska bli lika synisk å klok å odräglig som henne hade jag tänkt så jag får väll börja träna nu då,så passa er.

Sen har jag lyckats laga god mat i dag.
JAg är förvånad över mig å lite stolt måste jag ju erkänna. Det blev hemma gjord potatis mos å älskav  med vitlöks sås.
Ne men de var gott, kommer snart jag ska ut med taxflax. Så där nu är jag tillbaka... Hells kitchen är på tv jag vill ha ett jobb som Gordon Ramsey ett jobb där jag får skrika på folk. Det skulle inte vara helt fel pluss att det är ju bra träning till jag ska bli gammal å en elak jävel....he he he.
Jaha så i dag duger inte maten till taxen han vägrar äta trots jag blött upp fodret å mosat det, men nej de duger inte.

I dag åkte råttorna hem till v. Det kommer bli lite ensamt utan dom. Så nu är de bara jag å taxen, men de ska gå de också. Dom fick åka hem i en liten låda(med luft hål i) å så fick dom en bit hand duk att gosa in sig i. Så nu har dom fått komma in i en bättre bur också som jag hoppas att dom inte kan öppna. Ush nu är jag illa,ående igen åjag tror inte de beror på maten. Jag tror de har med mitt blod socker att göra, Jag ska höra av mig till landstinget.
 Det måste kollas upp.

Jag har ringt runt i dag när det gäller tandläkaren, för om man medecinerar så tar det väldigt mycket på tänderna å sånna måste man ju ha.
Man kan ansöka om olika bidrag. Så det är de jag börjat med så jag ringde till Lss men inna jag får hjälp därifrån så måste jag utredas igen antar jag. Men jag känner till kuratorn jag har haft henne tidigare.
Ush nu känner jag mig konstig igen så jag ska vila å läsa i sängen om ett tag.Efter jag tagit bort vovve maten han vägrar äta

Jo föresten jag var in på Bomerang.
Det är en secondhand butik å vad jag hittade saker, Jag ska shoppa saker när jag får pengar om sakerna jag vill ha finns kvar.
love and respect på er all
natt natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0