Feber.ensamhet med chips och dipp

ååååå craap måsste jag börja med mitt vänstra ben domnade nyss, så jag får inte ens av mig sko...... Men such det var ju just det jag behöver.
Nöff stånk å stön ååå jag får inte glömma hmm.

Det är nog mina vanligaste ord ja kanske inte nöff men ordet hmm(om det nu är ett ord, det vet jag inte) det använda väldigt ofta.

Kände mig väldigt seg i dag när jag vaknade av att min älskade syster ringde mig för att hon hade inget att göra ¨behövde prata av sig, detvar nog ganska bra att hon ringde för annars så hade taxen ställt sig å hoppat på mig tills jag vaknat har jag en känsla av.......
Men det var ett trevligt uppvaknande men jag kände nånting var fel så jag tog tempen sen å såg wopa fröken har feber. Jag som skulle åka ner på stan å ögon handla på loppis å på secondhand butiken som jag inte varit till sen de öppnade i stan å som har haft en reopening också...... tänk vad lat man kan vara.....

Sen blev jag vansinigt sugen på mammas vitlöks dipp som jag sjölv kan glra med min egna knorrpå de hela... så de var bara att masa sig till konsum där jag bara skulle köpa potatis å kanske en gurka men det gick över 100 lappen dumma lilla jag, så får se om de blir nå spar pengar över jag hoppas det, för det behövs.


Men så ringde jag mamma å frågade mamma "du kan man äta chips å dipp till middag?" å jag älskade hnnes svar när hon sa att ja det får man göra i bland. Så det blev min middag i dag. Hur kan feber å ensamhet änga i hop det tycker jag är konstigt. Det är nästan bara då jag känner mig liten å ensam. Ok ok inte liten men ensam, fast jag inte vill erkänna det så skulle de vara skönt att ha någon som pysslar om en lite, visst jag hade kunnat ta taxi hem till mamma å sova där , men nej envis som jag är ska jag stanna hemma. Ja men då får jag väll känna mig ensam då å hoppas att mrs maroco ringer mig i natt så jag får gnälla av mig för jag lär ha satans ont i magen.

Det är ganska skönt att vara singel men som sagt just nu hade jag velat ha någon här fast taxen gör sitt bästa med att gosa med mig...ler. Så förhoppnings vis så kommer jag mig i väg på stan i morgon.
Ne nu ska jag fortsätta vräka i mir å göra annat. jag kanske skriver i morgon igen.
kram på er å V om du läser de här love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0