Farmor och historia....

Godmorgon från mig. Godmidag är det väll får alla andra.
Jag pratade nyss med Fammo, jag vet inte vad jag ska säga. Hon blir äldre och äldre pluss hennes sjukdom som vi inte riktigt vet vad det är.

Men hon får inte bli gammal hon är den starkaste kvinna jag känner. Det är därför jag har så svårt att aceptera det.
Fammo har alltid varit den starka det är alltid hon som löser problem och tar hand om alla.
Hon tog hand om min farfar och hans pappa.

Hon tog hand om mig som barn mer än alla andra och även om min faffa(träffade aldrig min biologiska)..
Jag har så svårt att se det från hennes sida. Hon har tagit hand om mig men jag får inte hjälpa henne nu när hon är dålig. Det är knappt att hon vill ha besök.

Det är tur att hon har vovvarna hos sig små tjejerna Jill och Kim dom är 2 bichon havanaise..
Jag vet inte vad hon skulle gjort utan dom. Det känns som en tröst att hon har gull ungarna där.

För många vet att djur är bra medecin för det är det. Det är bara och se på allt Eitre gjort å gör för mig.
Svimmar jag så väcker han mig.
Får jag spasmer så så lägger han sig där jag skakar så jag inte ska skada mig själv..

Hundar är mer än människans bässta vänn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0